Det är regn i luften.

Så har Sarah varit här och myst med Selma samt hjälpt mig att baka bullar.
De vart inge fina så nej, jag tänker inte fotografera dem men, goda vart de.
Nu ligger missen och sover i sängen, hon sover och sover dagarna i ända fast hon har blivit lite varmare i kläderna nu för hon börjar skutta runt lite smått från stol till stol i köket.
Busar med sina leksaker massvis. Den ena har nästan gått sönder!

Hon äter och äter och har faktiskt fått större mage på bara 2dagar.
Den lille som var så tanig när hon kom hit börjar nu får gos mage.

Tvätten är tvättade också MEN ...
Jag skulle hänga upp en av J´s tröjor och den gick sönder.
Det var inte så att jag drog eller någonting utan jag tog tag i armen.
Jag har verkligen ångest för den är inte ens köpt i Sverige.
Jag skall be mamma sy den så att det inte syns.
Är hur ledsen som hellst.
VARFÖR skulle just den tröjan gå sönder?
Förlåt älskling.

Nu smyger sig åskan närmre och jag skall väll ta att stänga av datorn.
Med min otur så slår den säker ner just i våran dator.

Vi hörs.

Kommentarer
Postat av: Emma-Mamma till Melvin

Men vilken söt kisse! :-)

2009-07-07 @ 18:34:54
URL: http://mammautanbarn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0