Det regnar igen.

Vädret på semestern är väl inget man kan skryta med.
Regn, regn, regn och 20min sol.
Iof tycker jag att det är rätt skönt för man känner sig inte tvingad att vara ute men -inte får man någon färg i regnet!

Jimmy är kvar hos sin moster, kanske sover han kvar där, vi får se.
Närmre för han att åka till jobbet imorgon isf att åka hem, komma hem sen och sen ska ha upp direkt igen.
Gör han det så kan missen röja som vanligt på nätterna utan att störa han. Jag märker knappt av det.

Juste. När jag satt på tbanan till söder så såg jag en kvinna som var ca 50år och 1,80cm. Hon hade på sig ett par skor som var 10cm.
Seriöst, why?
Varför klär man sig inte efter sin ålder?


Aja, ska se om jag kan hitta ngn bra film att titta på.

Later.


Kommentarer
Postat av: M

Åh då skulle du se haningeglittret vi såg igår!Ca 40 bast helt solariebrun,pepparkaka!hade på sig minitajt linne och du vet en sån munkjacka som slutar under brösten!Hon har tydligen en tatto i svanken med där det står "Carola" -fjant

2009-07-09 @ 22:17:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0