God dagen.

Selma och jag är vakna nu, fast inte pigga.
Denna morgon har varit den mest sugigaste ever.
Sur pojkvän som vägrar gå upp och en kattunge som är busigast i hela världen från 03:00 på natten.
Var en kille här och fixade balkongdörren, han gjorde så vi slipper frysa de närmsta dagarna iaf.
Tack!

Nu ligger Selma bakom skärmen uppe på data bordet. Hon ska vara med överallt den lilla fisen.
Undrar hur det kommer att gå när hon får vara ensam i några timmar sen?
Hon går ju på lådan så det är jag inte orolig för utan, hur ledsen kommer hon vara osv.
Fjantiga jag, ja vet men, vill ju inte att hon ska jama sig igenom flera timmar.

Ska göra mig iordning snart.
Måste verkligen äta för jag mår jordens illa.
Pyton rent ut sagt.

Hej på er.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0