God dagens mina vänner.

Denna dagen ser lite ljusare ut än alla andra.
Ingen av djuren väckte mig fören kl 10 så, gick upp då. 
Promenerade Zita en stund och plockade ihop hennes saker. Hon ska ju faktiskt åka hem idag.
Det kommer bli tomt, ingen som säger till att den vill ha uppmärksamhet eller något.
Eller jo, Selma men, hon skäller ju inte.

Så, kanske skulle åka till täby och träffa Elin men Annelie har inte kommit än plus att det tar 1,5timme att åka.
Kan någon flytta täby närmare?

Jo men eftersom att jag känner mig bättre innuti idag så kanske jag skall passa på att städa lite innan Jimmy kommer hem?
Måste sätta in alla papper och sånt i pärmarna annars får jag pikar av min mor haha.


Ska nog göra lite kaffe nu och sen plocka iordning tills A och hennes bror kommer.
Tjing.

Kommentarer
Postat av: tobbe

svar:tack ska du ha. Händer idag då?

2009-07-25 @ 13:01:42
URL: http://veteran.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0