God dagens.

Nu haar man varit ute på promenad som vanligt efter att ha sovit i soffan, också som vanligt.
Man får mycket uppmärksamhet med denna lilla hund. Barnen ska klappa, gamlingarna ska vinka och killarna, ja de är de som frågar vilken ras hon är bara för att de tyckte hon var "så söt".
Gick i skogen och smakade på lite blåbär iaf.
Ser fram emot om 2v då jag ska till skärgården med mamma. Äta gott, plocka blåbär, kanske få sig lite sol på näsan och en chans att sakna pojkvännen :)

Jag ska titta på Fåret Sean och sen ta tag i disken.
Men först, sätta på kaffe.


Jo. Det är någorlunda bättre idag men magen är extremt svullen så jag ser ut som en idag svullen potatis!
Tur att jag inte behöver gå ut mer än nödvändigt och på balkongen finns det ju insynsskydd så.
Jag kan faktiskt sitta ute utan att någon ser min blekfeta kropp.


Ne nu mina vänner.
En kopp kaffe, lite tv och mys med djuren.

Kommentarer
Postat av: Mamma Melissa -ung änglamamma och gravid

Sover också på soffan:.)) Men bara för att inte störa mannen som måste ha det kolsvart och tyst när han sover...dvs motsatsen till vad jag behöver för att få en liten blund;.))

2009-07-23 @ 11:39:30
URL: http://mammamelissa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0