God morgon 06:02

Somnade runt 23:30 och Selma somnade i sin låda.
Vid typ 04:00 har vi en som skuttar upp i sängen och som vill ligga brevid oss.
Jag lyfter ner henne om och om igen tills jag själv ska gå upp för att göra iordning J´s matlåda.
Selma hoppar efter mig och jag lyfte henne direkt till lådan där hon kissar.
Vi går in i köket jag och J och Selma smiter iväg.
Då hör jag hur hon kraffsar i lådan.
Hon poopade i lådan direkt!
Helt duktig, inte kissat eller något utanför.

Nu ska jag gå och lägga mig igen, ska sova lite längre idag om det går, har ju ingenting för mig.

Ha en bra dag!

Kommentarer
Postat av: tilda - änglamamma till Liam

duktig kisekatt ;P

2009-07-06 @ 10:37:55
URL: http://tiiiildas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0