God morgon Fredag!

Idag är det lite kyligt men, sol är det iaf det är ju skönt det.
Ligger en katt i mitt knä och dampar samt biter mig i armarna när jag skriver haha.
Tok!

Jimmy sov ju inte hemma inatt så jag försökte trötta ut mig själv med korsord vilket fungerade.
Somnade vid 1 typ och sen vaknade jag igen vid halv 5 för att katten som bor hemma hos mig höll på att hoppa runt.
Hon är ju van att jag går upp vid 5 och äter frukost med J men icke, inte idag.
Då passade hon på att väcka mig ist genom att klösa mig, bita mig och försöka få mig att busa med henne.
Hon är super busig denna lilla kissekatten.
Biter på korsordstidningarna gör hon också haha.

Gick upp vid 10 iaf, det var ju lagom så, nu kanske jag somnar tidigare ikväll.
Igår kväll var jag ju rädd att något skulle väcka mig på natten igen, inte katten alltså utan ngt annat.
För i förrgårnatt så satte tvn igång sig själv och ja, det var jätte läskigt.
Det var typ högsta volym också och det var inte Selma för hon var brevid mig och J med så.
Micaela tror att det är en liten person som vill göra sig påminnd.
Lovade M att tro på sådant idag och inte igår när jag skulle sova själv haha.

y676767676767676767676767yhyhyhyhyhyhyhyhyhyhyhyh¨ååå / Selma som traskade på tangenterna.

Aja så, vad händer idag?
Jo jag ska fixa mina naglar, tumnageln har jag självklart råkat slå av så.
Sara och Liam ska följa också för S ska göra naglar tills de åker till Finland.

Aja, nu blir det en kopp kaffe.
Jag skriver nog snart igen, var så säkra :)

Emilia <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0