Halv 8 hos mig.

Alltid lika bra, har dock sett detta program redan så, inge kul.
Åt middag för en stund sen och nej, det smakade typ ingenting för jag är as dålig på att bara slänga ihop mat. Jag måste ha planerat i förväg vad jag skall laga.

Jag har faktiskt städat hela lägenheten idag!
Det är faktiskt plus poäng till mig för jag har ju tappat lusten helt när det gäller mitt städande.
Är väl bara för att jag är ur spår just nu, det kommer nog tillbaka.

J har med sig Z upp till centrum för att byta en sladd.
Z kan ju ej sitta utanför affärer så, han tar med henne in. Man får ju ta med små hundar in men inte stora.
Varför egentligen?
Hund som hund kan man ju tycka.

Funderar på att sätta på lite kaffe nu för jag måste hålla mig vaken till kvällspromenaden kl 22.00.

Tjing.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0