Hej och god morgon.

Det gick inte att sova längre.
2hundar som vill mysa och en katt som vill äta upp en så, nej, fick gå upp.

Gjorde ingenting speciellt igår förutom att promenixa hundarna.
Det är så skönt med L & B för dom bruksr inte gå ut fören vid 10 på morgonen så, jag kan sova vidare.

Wehoo, jag kommer ha med mig datorn till skärgården så, kommer kunna skriva då med.
Just under den veckan infaller datumen.
Datumen som skulle varit de bästa men som blev det sorgsnaste.
Den 3/8 - Emilia skulle varit 4månader.
Den 3/8 - 5månader sen vi märkte att hon inte levde.
Den 4/8 - Emilia föddes för 4månader sen.
Hua vad dessa datum "skrämmer" mig.


Ne, nu kallar hundarna.
Tjing.

Btw: Moster och kusin kommer på fika kl 15 idag, trevlans!

Kommentarer
Postat av: SANNA

Hoppas du får en bra dag idag

sötnos! :) Puss ♥

2009-07-28 @ 13:28:51
URL: http://HTTP://SANNAAKARIN.BLOGG.SE

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0