I did it.

Jag har städat.
Ville ju sätta fram fläkten och det förutsatte ju att jag städade annars flyger dammet omkring.
När jag ändå var igång så var det väl onödigt att sluta?

Har dammat, damsugit och torkat golven.
SVETTEN RINNER.
Man ska inte städa när det är fint väder.

Snart är J hemma och jag hoppas han lagar ngt gott ikväll. Inte för att vi har så mycket mat hemma men ändå.
Undra om vi ska grilla med S imorgon?
Ska ju åka och göra naglar även fast jag inte åker till jobbet, som i övrigt är stängt imorgon så.
Jag måste få lite Lina tid, tid till mig själv osv och det får jag av att göra saker för mig själv.
Alltid skönt att känna sig fräsch.
Inte som nu alltså.


NU, balkongmys (eller inte) ...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0