Illa.

Idag mår jag illa alltså.
Ont i huvudet, ryggen, magen och mår verkligen illa.
De flesta barnen på jobbet är magsjuka så, kanske har fått mig en släng av det?

Annars har dagen varit okej. Svetten har runnit. Inte utav värmen utav sjukhet typ.
M och jag skulle ju gå till Emilia idag men jag tar och traskar dit imorgon ist. M är ju sjuk för det första så, det går inte.

Imorse när jag satt på tbanan så kom jag på det här med ekorrhjulet.
Man gör samma sak varje dag, nästan hela året.
Men helt plötsligt flyger dörren till chauffören upp längst bak.
WOW tänkte jag, ngt nytt hände i hjulet som fortsatte att rulla vidare när jag klivit av vid Hammarbyhöjden.

Träffade en farbror också på perrongen när jag skulle hem.
Han pratade om moskeér, folk i "hucklen" mm.
"De är tack vare dem som det finns jobb åt poliser osv, osv".
Man märkte att han var gamal haha.

Idag kom fler avsnitt av Sopranos btw, så bra. Jag har väntat läääänge!

Nya blommor på jordgubbarna har det kommit också och Emilias blommor är enormt stora nu.

Ne som ni märker så har jag väl inget hel vettigt att skriva. Bara en massa blajj (?)...
Väntar på att J ska komma hem så han får laga middag.
Ska se om han nu "lagar någonting gott"! haha.

Hej på en stund.

E <3

Kommentarer
Postat av: Emma-Mamma till Melvin

Njä vi har ingen semester.. Eller vi hade 2 veckor nyss, men Daniel har precis börjat på nytt jobb.. så vi får vänta med semester till nästa år.. Lite tråkigt men men.

Det gör du rätt i att ta lungt lite först :-)

Såg du vad många fina ljus som tänts i min blogg idag :-)

2009-07-01 @ 18:33:42
URL: http://mammautanbarn.blogg.se/
Postat av: Emma-Mamma till Melvin

Vi gjorde inte så mycket på semestern, första veckan går ju bara åt till att slappa och släppa jobbet, men andra var vi ute på lite dagsturer och såg oss omkring lite.

Ja det är schysst med nytt jobb :-)

2009-07-01 @ 21:44:18
URL: http://mammautanbarn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0