Jag hittade en fyrklöver!

Nu har vi varit duktiga, vi har tagit en promenad på 2timmar.
Ner till Maltesholmsbadet (?) i Hässelby och sen vidare till Kanaanbadet.
Det blåste skönt i men molnen kom fram då och då, tyvärr.
Satte oss ner vid båda baden och tittade lite på Ekerö. Där har vi ju faktiskt bott. Förra sommaren. Gud vad tiden gått fort.
Gick in i skogen och kom ut på andra sidan vilket var precis vid Emilia.
Passade på att plocka några blommor som vi satte i vasen.
Älskade barn.
Gick hem därifrån så, en riktigt promenad har vi fått oss idag, skönt!

När vi va på baksidan av vårat hus så pratade vi om fyrklöver och att de ger tur.
Jimmy som letat efter en hela sitt liv gick och tittade lite.
Jag tittade ner och på en gång så hittade jag en, snacka om tur!
Det kanske är ett tecken?
Jag kanske blir gravid snart igen.

     
  
Haha, Jimmy hittade några lappar på en anslagstavla.

Här är buketten som vi plockade till Emilia, dock inte rosen för den fick hon av Annelie och hennes mamma.


Så, nu ska jag köpa mig en trisslott för jag bör ju ha tur nu?!

Vi hörs senare :)

Kommentarer
Postat av: tilda - änglamamma till Liam

fina blommor @>-- låter som en trevlig eftermiddag. kramkram

2009-07-11 @ 20:24:34
URL: http://tiiiildas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0