Jag saknar Vincent.

Så många minihundar som vi passat nu på de senaste veckorna får mig att sakna Vincent ännu mer.
Min bäste vän ever.
Min fnus.
Min lille gosehund.
Jag saknar dig Vincent!

Och så lite bilder från typ nyss.
  
Selma i skurhinken samt när hon hittade en tvestjärt inne, blä.


 
Linus och Bella.

Solrosen på balkongen samt småblommorna i lådan.


in nya parfym jag fick av mamma.
Tack <3

Ja men det var väl ett spännande inlägg?
Inte så mycket innhåll dock.
Nästa vecka när jag är i skärgården kommer jag att ha massa härliga bilder att lägga in.

Nu tänkte jag sätta igång tvättmaskinen för jag måste packa lite idag och sen ska jag ta ett bad.
Kanske ansiktsmask?

Hej.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0