Jävla fetto.

Sov 2timmar i soffan så nu har jag alltså sovit sex timmar?
4 i natt och 2 nu på dagen, inte konstigt att jag är trött.
När kvällen kommer så kan jag ändå inte sova?

Min kusin ville komma förbi efter att hon jobbat idag men jag orkar inte.
Det hade ju varit trevligt iof men, jag är ingen kul typ dessa dagar.
Idag orkar jag inte ens ta tag i disken?
Jag ligger bara i soffan och vilar, busar med katten och pillar på mina naglar.

Jag har ont i huvudet och svettas, kanske borde jag lägga mig vid fläkten?
Vågar inte det för jag har ont i slutet på nacken och, nackspärr vill jag inte ha.

Jag orkar ingenting.
Skulle behöva pyssla i garderoben men varför vill jag fixa med kläder jag ändå inte kan ha?
Magen är ju så jävla stor så jag ser ut som en gamal potatis som har fått en för liten säck.
Det är pinsamt!
Jag skäms för hur jag ser ut just nu, vill knappt titta mig i spegeln men å andra sidan orkar jag inte ta tag i någonting. Jag äter kakor för att det känns bättre. Jag tar promenader visst men .. jag skulle behöva en fettsugning.
Jag vill inte att det ska vara sommar för jag vill inte behöva ha tunna kläder på mig.
Jag vill inte visa mina mastodont vader som jag inte ens kan få in i ett par byxor.
Jag vill inte ha linne för mitt gäddhäng hänger ända ner till marken.
Jag hade inte mått så här om Emilia inte hade dött.

Kommentarer
Postat av: Emma-Mamma till Melvin

Jo tack jag mår bra, hur mår du själv? Det låter som att du behöver lite uppiggande! Jag hatar sådana dagar som du verkar ha idag!

Jag känner igen det där med att inte vilja kolla sig i spegeln.. fy för sådan dagar!



Kram

2009-07-22 @ 15:02:06
URL: http://mammautanbarn.blogg.se/
Postat av: Emma-Mamma till Melvin

Ja jag förstår precis hur det är. Dom dagarna önskar man bara att man kunde stanna i sängen och dra täcket över huvudet.

Man blir helt orkeslös och har ingen motivation alls.. Boring så det skriker om det..

Jag tror alla har det så någon gång, men det är väl ingen tröst.



Hur går det med bebisbakandet då?

2009-07-22 @ 15:14:03
URL: http://mammautanbarn.blogg.se/
Postat av: stina- mamma till Alfred i himlen

hej du! Läste precis sitt gästinlägg hos Melissa.Du är inte ensam. Livet är hårt. Vår lille Alfred dog pga syrebrist vid förlossningen och smärtan är fruktansvärd. Iallafall min kropp ser ju heller inte ut som den gjorde innan man var gravid. Men du skäms inte över din kropp. Tänk istället att du har haft er lilla Emilia där inne och då får man vara lite tjock om magen. Jag tänker att alla strimmor på magen o mina breda höfter är pga Alfred varit i magen och då är det värt att inte se perfekt ut.

Kram på dig från Stina

2009-07-24 @ 09:58:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0