Jippiii!

Snart är min Micaela hemma.
Damen är i Sverige runt 14:25 så, jag ska ringa halv och se om hon svarar, wehoo!
Den sista veckan har gått fort utan henne men den första, jösses amalia vad sakta en gick.
Ingen att ringa eller skicka wierd sms till, ingen att svara "Ullaaa" till, ingen att klaga på för att hon gör av med pengar på skit saker haha.
Jag är glad att hon kommer hem och jag tror inte hon är så himla brun faktiskt med tanke på att hon varit sjuk.
Det är ju bara bra för mig eftersom att jag inte solat ett skit men, synd för henne!




Annars då?
Jo jag avnjuter en RedBull och har precis promenerat med hundarna.
Funderar på att äta lunch eller, äta och äta, dricka snarare.
Eller kanske jag äter lite fil?

Tvätten är i full gång med att tvättas och ja, väskan är nästan klar packad.
Dock måste jag få ner stövlarna för jag orkar inte bära mer än en stor väska och handväskan.
Vi hörs senare.
<3

Kommentarer
Postat av: TOBBE

Men du har väl sovit gott inatt?! sj ska ja ut i det fina vädret.

2009-07-31 @ 14:27:40
URL: http://veteran.blogg.se/
Postat av: M

haha men Ulla!ses på söndag!längtar!<3

2009-07-31 @ 17:43:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0