Jisses vad trött jag är.

Klockan är snart halv 8 och jag är as trött.
Har typ sovit hela dagen men ändå, måste hålla mig vaken till senare iaf för Z måste promeneras.

J har inte kommit hem än, han är hos sin moster i sollentuna.
Hoppas han inte glömmer att köpa mjölk för då kommer jag faktiskt bli sur.

Imorgon är det ju lördag och vi ska grilla med Sarah och Jani på kvällen.
På dagen ska jag försöka städa lite här hemma medan Jimmy är och spelar minigolf med sina kusinbarn.
Jag hade gärna gjort det men jag kan ju inte ta me mig Zita?
Får göra det nästa helg ist :)

Funderar på att promenera en sväng nu och sedan lägga mig i badet med ansiktsmask?
Min hy är inget att skryta om just nu alltså.

Btw, verkar som om småbarnen har partaj ute?
Det dunkadunkar som bara den.
Då vet jag åt vilket håll jag inte skall gå åt.


Hörs senare! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0