Kattunge?

Jimmy ringde nyss och frågade om jag ville ha en kattunge.
Klart jag vill ha en katt om vi inte kan ha hund.
En inne katt, är inte det mysigt?
En sak som inte sover i sängen och som inte behöver gå ut och kissa.
Visst måste man få den rumsren så att den går på lådan men, det är väl inte så svårt?
Jag vill ha en katt och jag vet att den kommer att bli stor.

Hemma hos pappa har vi Kurre, även kallad Kurre Krakow.
Han är min lilla pusskatt och jag gosar sönder han när jag hälsar på.
Inte för att han tycker om det men, jag gör.

Bad J att tänka över det tills i morgon då vi ska prata igenom det lite mer.

Snart ska jag sova eller jag bör sova.
Inte för att jag ska göra något speciellt i morgon men jag vill inte f*cka dygnsrytmen.

God natt mina vänner.
Btw, vilka är ni som läser?
Skriv gärna en rad så jag vet vilka ni är :)
Kram!

Kommentarer
Postat av: micaela

Hej,jag heter Micaela o JAG läser din blogg flitigt!Kolla gärna in min med,löve ya!

Haha,ne men lätt,gosigt med katt,kommer o myser med den i veckan!

2009-07-04 @ 09:35:35
URL: http://micalela.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0