Kväller.

Faktiskt så ska jag lägga mig när som.
Är fortfarande lika trött som tidigare.

Funderar på om jag skall gå till Emilia i morgon igen.
Måste byta ut ljuset i lyktan plus att det är så lugnt och skönt där vid henne.
Träden doftar så gott, det blåser lite och fåglarna kvittrar för full hals.
Föresten, idag när jag gick där såg jag några som plockade svamp i minneslunden?
HALLÅ, MAN FÅR INTE GÅ DÄR!!
Förstår de inte det eller?
Det finns ju tom skyltar: "Minneslund, tillträde förbjuden".
Nej, ser jag någon där uppe någon mer gång så tänker jag säga till!

Ser ni vad mörkt det är ute?
Mörkare tider nu alltså, suck, det är inte kul.
Iof blir mysfaktorn högre men, jag gillar att se vart jag går.

God natt mina vänner, nu ska jag sova.
Vi hörs i morgon <3

Kommentarer
Postat av: Sandra

Ja det var riktigt mysigt :) Han var så himla gullig och alldeles baby len :)

2009-07-28 @ 22:51:19
URL: http://lillsazza.blogg.se/
Postat av: tilda - änglamamma till Liam

det vet väl alla att man inte får :/?

händer annars hos er i veckan, va du ledig länge till? kramkram

2009-07-28 @ 23:10:02
URL: http://tiiiildas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0