Kylen och frysen = fulla!

Sådär, nu har vi handlat klart.
Hämtade upp Sarah i Bromma och sen åkte vi vidare till Willys.
Willys i Bromma är faktiskt fräscht så, fick mycket handlat!

Lämnade av Sarah hemma och sedan åkte vi till Emilia och tände ljus.
Blommorna hade blivit spöregnade på så en del var helt vissna men, plockade bort de och det var lika fint som vanligt.
På gångvägen till Emilia hoppade det massa små grodor, hel söta.

Jo jag hade ju lämnat Selma hemma själv i ett par timmar men det verkade gått jätte bra.
Inge kiss eller bajs på golvet ocg båda fiskarna var kvar. Hon har heller inte haft ned någon blomma så, hon är toppen duktig. Ligger just nu i mitt knä och äter på snörena till mina byxor.
Gullan.

Ska ta och packa iordning alla frysvaror som just nu ligger i kylen.
Allting måste packas tätt, tätt eftersom att vi har en sån liten frys.

Ne, nu ska jag njuta av min kopp kaffe, läsa lite bloggar och sen göra frysen.

Hörs senare :)

Kommentarer
Postat av: Springan

I början av nästa vecka, måste ha nån dag kattfri bara!helt täppt och konstig i näsa och hals!Skönt med hela frysen full me massa mat

2009-07-09 @ 20:02:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0