Lite allt möjligt.

God morgon Sverige.
Så här länge har jag inte sovit på ett bra dag.
Vaknade 10:30 ..

Hmm, fiskarna är konstiga. Den ena simmar typ på den andra och så ibland simmer det brevid varandra, tätt, tätt.
Håller de på att göra fiskbebisar?
Bra mår de i alla fall, fick precis mat.

Och så till dagen.
Jag ska inte träna med Sarah. Hon är bakfull och jag har lite ont i huvudet.
Hon kommer hit ist och tittar på den lilla stjärnan.
Tror att jag ska baka bullar tills dess?

Svar till Micaela som undrar när jag ska döpa Selma: ALDRIG hörrö, jag ska inte vara sååå fjantig att jag gör det haha.
Om inte annat kan vi kasta lite vatten på henne när du kommer hit och säga några väl valda ord.
Du kan vara prästen?

Hm en sak till.
Hur får man en katt att inte ligga i sängen?
Hon somnar ju i sen egna korg men sen ligger hon breve mig ändå, eller på mig, eller över mig. 
Jag bär ner henne om och om igen men det slutar med att hon bara vill leka och attackerar mina fingrar.
Tips?

Nu ska jag se om jag kan baka bullar.
Hej på en stund.

Kommentarer
Postat av: sara:)

liina de e en katt:P de e ingen hund, dom fattaar inte sånt där:P

värför får hon inte sova i sängen?

ses nåndag liam saknar ju dig:)

2009-07-07 @ 11:25:38
Postat av: Anonym

sara:

Jimmy är allergisk :P

ja vi ses typ ... lördag?

jag har en massa saker att göra denna vecka tyvärr.

alltid så första veckan.

<3

2009-07-07 @ 11:30:45
Postat av: Toyo (Danne)

Ge mig bullar :) Hur gammal är Selma? Emma och jag har en 7-veckors liten Luna hemma nu :)



Kramkram

2009-07-07 @ 13:11:54
Postat av: M

Oh bullar!de ska jag nog med baka i veckan!Eler cupcakes...cpväder,sol o sen regn va ska man gööra? jag har tråkit Lina.

2009-07-07 @ 14:12:34
URL: http://micalela.blogg.se/
Postat av: Elin

men dem är stimfiskar, de brukade jaga varann förut och simma in i varann också =P

Men om de får bebisar så kommer dem nog inte klara sig, de kommer typ äta upp bebisarna =P

2009-07-07 @ 16:39:38
URL: http://dendarelin.blogg.se/
Postat av: Judit

en katt sover där den vill... det går inte att bestämma det. men däremot flyttar den sig säkert om du lägger dig och stör den. det enda som hjälper

2009-07-07 @ 17:22:35
URL: http://elektron.blogg.se/
Postat av: sara:)

haha som sebbe då:P varför skaffar ni en katt då:P

sebbes allergi vart 10000 ggr värre efter 1år med min kisse. men j kanske inte e lika alergisk:)



hmmm lördag ja du kan väl komma hit, vi måste packa och fixa, vi åker ju till finland på måndag..



vi hörs på fredag..

pusss

2009-07-07 @ 22:07:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0