Lllllllöördag.

Så nu har vi blivit en stor familj.
Lina, Jimmy, Emilia, Vincent, Tjockis och Jürgen samt vårat nya tillskott: Katten (Hon ska heta Selma har jag bestämt).
Jag ringde faktikt och rådfrågade min pappa om har katt om han tyckte att det var dumt eller inte men han tyckte det var ok.
Vi ska ju passa Annelies hund om 2v bara, det är det jag tänker på.
Jag får helt enkelt bara sära på de två, det måste ju gå liksom.
Zita är ju van vid katter eftersom att de har en hemma så ..
Det fungerar!

Vad händer idag då ..?
Jo jag ska tvätta vid 16, eller måste gå ner och se om vi har tvätttiden då eller om J bokat den kl 19.
Det återstår att se.
Sen ska jag sitta lite ute på balkongen.
Det är verkligen inte så varmt som det har varit, tråkigt.

Ha en bra dag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0