Minigolf och glass ätning.

Det är såna här dagar man känner att man har semester.
Sov rätt länge, gick till Emilia och vidare till Sarah och Jani.
Mötte upp Danne för att sedan gå till Kanaanbadet och spela minigolf.
Var en kamp mellan mig och Jani som fick lika slag ända från början.
Det slutar med att Danne vann, jag kom tvåa och S & J på delad tredje plats.
Tack för en trevlig dag mina vänner men nästa gång ska min man också vara med :)

På vägen hem gick jag förbi Emilia igen och jag såg en yttepytte groda på vägen.


Nu rinner svetten och jag funderar på att sätta mig en stund på balkongen för det verkar som att det fläktar där ute?

 

 




Senare.


Kommentarer
Postat av: Judit

jag ska också spela minigolf nu... blev suktad av dina bilder. får bli imorgon de! :D

2009-07-13 @ 19:19:22
URL: http://elektron.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0