Morgon.

Inte noga med att man är snäll att gå upp på morgonen ne, man ska bli körd med också.
Vänta bara ... mohaha! :)

jag ska gå och lägga mig igen nu efter att ha ätit frukost med J.
Selmis är helt galen.
Kutar runt, runt, runt och biter på allt som kommer i hennes väg.
Frågan är bara vad det är hon jagar? Luften kanske för det är ingenting framför henne.
Sen iband tar hon stolsdynans snöre (den som ska vara på balkongen) i munnen och springer iväg med dynan efter sig.

Idag kommer Annelie och lämnar Zita eftersom att vi skall passa henne i en vecka medan de är på Cypern.
Ska bli kul att se hur Selmisen och Zita går ihop nu när S har blivit större. Det kommer gå galant tror jag :)

Aja, nu måste jag vila lite.

Kommentarer
Postat av: lattemorsa

Katter verkar lika krävande som småbarn ; )

2009-07-16 @ 06:58:11
URL: http://lattemorsa.blogg.se/
Postat av: lattemorsa

Nej, de väcker genom att gallskrika rakt ut... : )

2009-07-16 @ 08:15:58
URL: http://lattemorsa.blogg.se/
Postat av: Daddy Cool

Tack själv, för sällskapet alltså!!

Jag hade ju racern och det gick fort hem!

Två dagar kvar till semester!!!!

Tjing.....din faster opereras idag och din kusin fyller år imorgon!

/Pappa

2009-07-16 @ 10:09:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0