Pinsamt.

Hundarna är promenerade, vi har ätit frukost och jag har köpt Sopranos som vi nu skall titta på.

Igår kväll när jag hade gått och lagt mig hör jag en hel massa liv utanför.
Några "ungdommar" hade retat upp en full tant så det var ett jävla liv.
Efter ett tag så hör jag att de är utanför oss och jag kan ju inte låta bli att titta efter ett tag så, ställde mig i fönstret.
Ser att det står en kvinna ibland dem. Hon måste ha varit begåvningshandikappad eller liknande för det verkade inte riktigt som hon förstod att hon inte borde stå där.
Jag gick ut på balkongen för att höra vad de sa och fy fan vad taskiga de var alltså.
"Kom inte nära mig, du luktar äckligt" "Kom inte nära mig för att du har säkert aids" "När borstade du tänderna senast"
Massa såna saker kom ifrån kidsens munnar. De provocerade kvinnan och påstod att hon hade sagt att någons mamma var en hora.
Shit tänkte jag liksom, rör dom henne ringer jag polisen, och det hade jag gjort om så var fallet.
Hade jag haft Vincent hade jag gått ut men eftersom att jag är svennebanan så stod jag kvar på balkongen och tittade.
De gick in i tunneln under oss och jag sa till grannen som också stod ute att: Undrar hur detta slutar.
Så hör man en av killarna som precis slutat med blöja och troligtvis kissar i sängen varje natt: "Höhö hon ba vände sig om och jag spottade på henne, hö hö såg ni?"
Han tyckte att han var så jävla tuff, han hade precis kommit ur målbrottet liksom och seriöst, töntigare kille får man leta efter. Han tyckte att han själv var så cool, jag tyckte han sööööööög!

Efter ett tag så blir det tystare och kvinnan har gått iväg och fjantarna står kvar och pratar om vad de nyss hade varit med om.
Killen som spottade på tanten kunde inte prata om någonting annat så, ur hans mun kom bara: "Och bag ba tviiii, spottade på henne".

Jag gick in efter ca 20min på balkongen och så gick jag och la mig. Jag kunde inte sova eftersom att man tänker att om det hade hänt något osv osv.

Seriöst. Jag skämdes.
Lovar att jag också var sådär när jag var 15år men dessa sa högt och tydligt att de var 18år.
Har jag mycket svårt att tro men, fan vad pinsamt det var.
Skulle spelat in det och visat dem i efterhand. vet de att man ser ut som en jävla tönt när man står i sitt gäng och försöker provocera fram bråk?
Nej usch alltså, om ni hade varit 18år så hade ni inte betett er så, iaf inte mot en äldre.
För det ska man inte, de ska man respektera!!!



Kommentarer
Postat av: IVF Karusell

hej tjejen. Passar på att lämna ett avtryck, hittade hit via MammaMelissa där jag såg att du fanns med på änglakompisar. Grattis till er lilla flicka, så sorligt att hon inte fick leva bara :(



Hälsa till kusin-Jimmy!

Kram jannica

2009-07-29 @ 11:11:37
URL: http://www.ivf-karusell.blogspot.com
Postat av: Frida

Nej man har ju inte mycket val men ni är duktiga som orkar kämpa vidare! Rånö, vad roligt! Ligger inte långt från oss. Bor ju ute på muskö. Hur bor man där ute? Har du varit där förut?

Jo det är skönt att vara ledig, fast tiden går ju såå fort. Snart varit mamma i 6 veckor. Jo Hugo är en jättesnäll bebis, gnäller mest när han är hungrig. O så älskar han ju att ligga vid bröstet så vissa dagar blir man ganska låst. Man får inte mycket gjort här hemma, men men, man måste ju samtidigt passa på o njuta av den här tiden, den går ju som sagt galet fort!

Kram

2009-07-29 @ 14:59:03
URL: http://www.fridsingen.blogspot.com
Postat av: tilda - änglamamma till Liam

vilka idioter.. blir så irriterad på sånna som gör så.

tacktack (;

låter härligt...hoppas ni får det trevligt då.

nä jag har ju varit sjukskriven nästan hela grav med Liam och sen i några månader efter hans föddes... kramkram

2009-07-29 @ 17:14:41
URL: http://tiiiildas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0