Proppmätta Lina.

Så har jag varit hos Sarah.
Vi lagade got mat. Fläskfilé, potatissallad och vitlöksbröd, hur gott som hellst.
Gjorde även jordgubbar doppade i choklad som vi åt till glass till efterrätt.
Mätta och belåtna kan jag verkligen påstå!

Var ju och gjorde naglar också vilket jag fick fram i mina tidigare (mobil)blogg inlägg.
Gjorde rosa tippar eftersom att jag har blivit helt lost på rosa.
Förut var jag en svart person men nu har jag verkligen börjat gilla rosa.
Me like.

Jo en sak jag och S kom på när vi åkte buss var: hur ber man egentligen ngn att trycka på stanna knappen?
Jag och Sarah säger: "Plinga" medan vissa andra säger bara "tryck på knappen".
Hur säger ni egentligen?

Vi kom på en hel massa saker faktiskt.
J sa häromdagen att jordgubben kommer ifrån blomman på plantan.
Gör den det?
Är "blomfröna" prickarna på själva gubben eller hur är det?
Måste googla.

Älskling är på Power Meet i Västerås och komma hem på söndag vilket betyder att jag får en hel helg för mig själv.
Spelar iof ingen roll för jag har ändå semester nu och han jobbar men, jag hinner tvätta lite samt .... tvätta vissa fönster?
Bör göra det iaf för vissa utav de är jätte smutsiga.
Runt vårat köksfönster växer det massa växter på hela hussidan men nu har de börjat smyga sig in emot rutan. Måste jag själv styra in de på rätt bana igen eller gör de det själva?

Gick ju till hjärtat idag också.
Vår lilla tjej.
Vårat hjärta.
Tur att det är så fint varje gång jag kommer dit oavsett om det regnar eller inte.
Nästa gång jag går dit vilket kanske blir imorgon så måste jag ta med mig ett nytt ljus och sätta i lyktan.
Mamma älskar dig Emilia.

Nu ladda upp bilder från denna dagen.
Hej hopp.


Emilia <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0