Så var det snart lunch.

Jisses, jag måste gå ner och köpa Sopranos!!
Hur kunde jag glömma att den nya dvd´n kom igår?
Iof hade jag ju noll pengar så hade inte kunnat ändå.


Sen sitter jag här och försöker sälja mina Hängselbyxor till en bekant.
Jag kommer inte kunna ha de om jag inte gör en fettsugning av låren innan näta graviditet men, tom höftena har blivit större så, nej. Vill ju isf köpa nya till nästa gång för de var verkligen ett skönt plagg att ha på sig.

Måste få i mig någon slags lunch också men vad för något?
Skriver lite mer senare :)

Kommentarer
Postat av: Mamma Melissa -ung änglamamma och gravid

Jag har sparat alla mina gravidkläder, vilket jag är tacksam för nu... nu har jag en "vanlig" garderob och en "gravidgarderob" vilket gör det lite mindre kostsamt när/om man blir gravid igen:.))

2009-07-16 @ 14:30:56
URL: http://mammamelissa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0