Så var jag här igen.

Somnade i soffan från 8 till 10, riktigt skönt faktiskt.
Det är soligt fortfarande men det ser ut att komma mörka moln?
Hoppas det inte börjar regna sen för vi ska ju spela minigolf :)

Idag är det den 13.
Antingen idag eller inom 5dagar bör jag få mr. M och jag hoppas innerligt att han uteblir.
Då skulle lyckan vara enorm men .. vi får se.

Selmisen ligger under databordet på skivforal. Hur skönt är det egentligen?

Aja, nu borsta bissingarna och vänta på att S ringer så jag kan möta dem.

Tjing.

Kommentarer
Postat av: Judit

det regnar här :( men verkar däremot bara vara ett moln som ska dra förbi. Jag skymtar blå himmel.



Ååååh minigolf - lovely! Vart ska ni spela?

2009-07-13 @ 12:20:07
URL: http://elektron.blogg.se/
Postat av: Emma-Mamma till Melvin

Åh minigolf är kul! Men jag suger rejält på det..:-(



Håller verkligen en stenhård tumme för att den uteblir!



Ha så kul på golfbanan!



Kram

2009-07-13 @ 13:37:31
URL: http://mammautanbarn.blogg.se/
Postat av: Micaspringa

Mr M? Är din mensen han?! tradition imorgon bokat!Lycka om det är tvååå!!

2009-07-13 @ 19:33:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0