Snart dags.

Dags för promenad nummer 4.
Ska inte gå ner till badet med Sarah och Jani för jag orkar verkligen inte. Är helt trött!

Jag ska faktiskt lägga mig i ett bad när jag kommer in. Eller lite senare.
Tittade på gamla bilder när jag tappade upp bad osv. Det såg så himla skönt ut och nu var det ett tag sen så. Tappa upp ett varmt bad och ligga där i och svettas. 
Lovely!

Imorgon är det lördag och vi ska grilla med S & J.
Ska bli trevligt.
Måste bara köpa ngt gott kött att grilla för, korv är gott men inte en 10p att grilla.

Aja, nu väntar värmen där ute och ja, jag kommer svettas ihjäl.
Tjing.



Kommentarer
Postat av: Orchid

Tack så mycket för din kommentar i min blogg. Jag blir så glad! Jag har ca 65 orkidéer, bara "vanliga" men dom blommar snällt och är lätta att sköta. Det har varit min stora hobby i flera år. Nu börjar jag fotografera dom, så även vilda blommor. Kanske har jag idag fotat min första vilda orkidé. Det känns riktigt bra!

Kram på dig och din lilla ängel!

Ingegerd

Änglamormor

2009-07-17 @ 15:40:11
URL: http://kidsandorchids.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0