Snart kvällspromenad.

Börjar få ont i mitt huvud?
Ska bli skönt med en promenad i solnedgången.

En sak jag tänkte på ..
Varför påpekar de flesta hur tjock jag har blivit?
Det är väl bättre att jag äter eller?
Om jag skulle sörja och inte äta så lovar jag att jag blir minimal. Då är det väl iaf bättre att sörja och äta?
Vad gör det om jag väger lite extra just nu?
Kan inte påstå att jag mår bättre och känner mig finare för att typ alla berättar hur "mycket jag måste motionera".
Jag vill inte må sämre så, snälla, säg ist att jag är söt eller vad som hellst men .. låt mig vara tjock i min ensamhet just nu!

Imorgon händer ingenting förutom att promenera med hunden.
Ska försöka få med mig Sarah på promenad imorgon.

Nu blir det snart utgång.
Vi hörs i morgon.

Kommentarer
Postat av: Elin

'ååååh så tjöck du ha blitt...' (sjunger)



Nädu Lina, du får la hänga lite mer med mig så kommer du känna dig smalare än smalast. Du e inte tjock, jag e tjock, men det blir ju bara mer kvinna att älska liksom!



btw du måste ta kort på lyktan så jag kan visa andreas?

2009-07-16 @ 23:25:12
URL: http://dendarelin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0