Snart ska jag lägga mig ute.

Alltså, idag har jag mest ont i huvudet och jo, jag mår väll sisådär.
Suck.

Solen är snart framme på en del av balkongen så funderar på att dra undan bordet och solarna och lägga mig på trägolvet. Lär ju vara skönare än att sitta upp plus att somnar man så känner man inte värmen?


Jo jag glömde ju att skriva om det.
Härom dagen när jag stod i duschen kommer J springandes "det är en luftballong precis vid vår balkong".
Jag duschade klart och gick ut och självklart var den inte kvar.
Men det kom en till.
Sjukt nära, 10-15m max!

  


Jordgubbarna har ju fått fler blommor.
Hoppas det kommer några fina gubbar där på sen också.




Smörja in mig med olja och sova på balkongen.
Ha en bra dag!



Kommentarer
Postat av: Micaspringa

går det braaa med städningen Lina?Att jag är inne och läser bloggar bevisar att det inte går bra för mig!Damn va blommorna har växt!du hade rätt i det

2009-07-02 @ 14:18:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0