Sol idag :)

Jo gårdagen var absolut bäst.
Gick med Selma i koppel! Hon tyckte synd om sig själv så hon la sig ner.
Jag och Micaela gjorde en massa flum videos som hon lär lägga in sen?
Sen tog vi promenad till Emilia där tiden gick så sjukt fort.

Åkte till pappa och åt jätte god lax med potatisklyftor, yummie!
Sen cyklade jag ju hem som sagt och idag, idag har jag så förbeeeeeenat ont i rumpan.
Tur att data stolen är mjuk annars skulle jag inte vågat sätta mig.


Idag ska jag träffa Ein och Wilda samt Sarah.
Vi ska hälsa på Emilia och sen promenera til Kanaan.
Vet inte om jag ska bada alltså, känner mig inte direkt upplagd för det men, det kunde ju varit skönt med ett dopp.

Igår låg jag i sängen och tittade runt mig.
Den lådan i byrån som Emilia skulle haft sina kläder i är fortfarande tom.
Där hennes säng skulle stått, där är det bara en liten radio.
Ibland börjar jag tänka på sådana saker men .. nu vet jag att alla Emilias saker ligger i en låda i mammas förråd.
Undrar hur vår vardag hade sett ut om Emilia levde?

Ne nu har väl snart brödet jäst klart .. måste ju ha ngt att äta till frukost.
Vi hörs senare.

Btw: Vi ska grilla ikväll :)




Kommentarer
Postat av: Emma-Mamma till Melvin

Ja sådär undrar jag också, hur vardagen sett ut om man haft Melvin.

Man tänker och funderar så mycket att man blir alldeles trött..!

2009-07-15 @ 17:46:02
URL: http://mammautanbarn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0