Solen skiner!

Fast det är ju inte så varmt som jag hade velat att de skulle vara, lite svalt verkar det ändå bli idag.

Vi vaknade kl 05:00 imorse fast det gick inte att kliva upp vilket resulterade i att J försov sig men är nu på väg till jobbet.
Jag och Selma ska mysa ner oss i soffan.
Vill verkligen gå och köpa nya dvd´n med Sopranos men jag har 4kr på mitt konto.
Nej ingen panik här inte, jag klarar mig ändå men, jag orkar inte vänta med de nya avsnitten, bara det.
Suck ... jag ska se om man kan skrapa ihop 59kr för, jag måste måste måste ha dem.
Beroende? Jag tror det.

Annars idag så händer det väl inget speciellt.
Måste diska för det är ett berg av disk från bakningen igår. Önskar att vi iaf hade en liten diskmaskin.

Måste bara säga ngt om kissen också.
Hon går efter mig hela tiden och mjauar när jag inte gosar med henne.
Världens bästa sällskap!

Nu ska jag faktiskt lägga mig i soffan, kanske sova en stund för, jag får sova på dagen, jag har semester!

Vi hörs senare.

Emilia <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0