SOMMARKRYSSET!

Så har man bara tittat på tv - SommarKrysset.
Goooosh vad avis jag blir.
Dead By April var ju där, så jävla  king alltså!!

 

Jo, När Erik Hassle sjöng så upptäckte jag en sak.
Killen som spelade gitarr eller vad det nu var heter Viktor Jansson.
Jag var "ihop" med han ett hundratal gången från typ 1-3 i grundskolan haha.
Åh jag har varit ihop med en kändis, not!
Fast Eriks låt Hurtful är ju riktigt bra måste jag säga.
5 av 5 toast!

Lite morotskaka under tiden.

När jag satt och tittade på tv så märkte jag att jag kontrade roliga saker Tobbe sa och SKRATTADE åt mig själv.
Hur pinsam är jag inte?
Gör jag så annars också?
Visst, jag vet att min humor är bäst men, pratar jag med tvn och skrattar högt annars också?
Wierdo.

En sak till.
Har ju planterat blommor i lådor på balkongen.
De har vuxit och vuxit men bara kommit EN blomknopp.
Jag brukar tänka att den blomman är till Emilia :)


Nu är det Repmånad på 4an, så rolig. Ska passa på att titta innan halva gått.

Tjing Tjing.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0