Söndag.

Först vaknade jag vid 6 av att kissen är busig och röjer runt.
Sen vaknar jag en gång till av att jag tror att det är måndag och att jag har glömt att sätta klockan så att J kommer upp.
Pucko jag.

Vid 9:30 fanns det ingen anledning till att ligga kvar så .. lika bra att sätta sig här en stund.

Idag händer ingenting speciellt.
Måste städa badrummet iof eftersom att det är lite kattsand lite överallt och jag gillar när det är rent.
Ska få med mig J ut på en promenad också.
Tänte köpa rosor och sätta i vasen hos Emilia.
Hon får nya rosor /blommor i vasen så ofta som möjligt. Det ger liksom hela hennes plats mera liv.
Blommorna i vasen tillsammans med de röda blommorna i jorden, vita lyktan, gosegrisen och ängeln, det är så fint.

Nu vill Selma att jag slutar skriver och ägnar mig åt henne, den lilla tokern.

Later :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0