Sorry men ...

har knappt suttit här idag.
För trött, för seg, för ... har inget att skriva.

Det är inte så att det är en dålig dag eller så, jag känner mig bara rätt tom.

I morgon är det torsdag vilket betyder att jag skall packa till veckan i skärgården.
Det ska bli så lovely alltså, jag längtar till enkelheten fast, vi tar med datan ändå.
Blogga en gång om dagen är ju bra för magen - not, men för mitt sinne är det bra.

På tisdag blir Emilia 5månader.
Stor tjejjen.
Det är typ de enda jag tänker på just nu.


Aja, promenixa doggsen och sen ta ett bad?


Kommentarer
Postat av: Frida

det är fördelen med andras barn, att man kan lämna tillbaka dom när dom skriker eller kräks.

Låter mysigt ju, hoppas det blir bra väder nästa vecka. Är ju kanonfint där ute. Ett par kompisars föräldrar bor och har gård ute på rånö. Vi brukar ofta ta båten över till rånö för att bada och sola. Finns bra badställen där. Och så är det ju nära till Ålö och båtshaket där man kan äta rökta räkor, där har du säkert oxå varit.

Kram

2009-07-29 @ 20:39:16
URL: http://www.fridsingen.blogspot.com
Postat av: Emma-Mamma till Melvin

Hello hello

hur har det gått med gravtest?



Hur mår du?

2009-07-29 @ 21:52:42
URL: http://mammautanbarn.blogg.se/
Postat av: TOBBE

min katt heter sven!

allt bra? Tänkte gå och sova nu. är hur trött som helst, så jag får säga godnatt.

2009-07-30 @ 01:32:34
URL: http://veteran.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0