Suuuuuuck!

Morgon mina vänner.
Har promenerat Linus och Bella och matat Selma.
Linus behövde gå ut vid 7 så, jag är trött!!

Gick och la mig tidigt igår men kunde inte somna för det.
Varför passerar hela mitt liv framför mina ögon varje gång jag skall sova?
Eller det är inte så när jag somnar på dagarna utan, bara på kvällarna vilket är frustrerande.
Ibland blir det ångest, ibland blir jag ledsen och ibland blir jag arg.
Varför får jag inte bara däcka som en annan?

Tänkte lägga in lite foton senare.
Måste ju visa blommorna på balkongen. De är jätte fina, olika färger i en balkonglåda men först ska jag sova.

Vi hörs senare.
P & K

Kommentarer
Postat av: Emma-Mamma till Melvin

God morning :-)



Tiden går så fruktansvärt fort! Känns som igår Melvin föddes. Och nu är det redan 4 månader sedan. usch och fy.

Skönt att du haft några "bra" dagar, samma här faktiskt.

Ok, jag håller tummarna på att det blir + nästa månad istället då!!

Hoppas att du får en bra dag!

2009-07-30 @ 08:46:34
URL: http://mammautanbarn.blogg.se/
Postat av: Frida

hehe själv hatar jag tunnelbanan. Började vara härute redan som liten då vi haft sommarställe här. Träffade marcus sommarn 2001, han bodde då hos sin brorsa här ute några dagar i veckan + att hans mormor o morfar har sommarställe här. Jag flyttade ut direkt efter jag gick ut gymnasiet 2005. Hyrde då en övervåning och Marcus hyrde en liten stuga. Ett halvår senare dog gubben som bodde under mig så då flyttade vi ihop o fick hyra hela huset. I höstas hittade vi huset vi bor i nu. Köpte i december, renoverade hela och flyttade in i februari. Dock är det bara 58 kvm så det börjar bli lite trångt snart. Men på sommarn blir ju trädgården ett extra rum och nära till vattnet har vi. Jag trivs jättebra härute.

Vart bor ni?

Kram

2009-07-30 @ 09:23:47
URL: http://www.fridsingen.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0