Tack älskling.

Skickade ett sms till min man tidigare idag och frågade om han kunde ta kvällspromenaden med Zita så att jag kunde ta en sömntablett och gå och lägga mig tidigt.
Han sa ja vilket var skönt.
Jag MÅSTE sova.
Är som en zombie, helt sjukt trött, har inte ens diskat idag.


Shit vad jag klagar men, ni vet att såna här dagar brukar gå över.
Tar väl 1-3dagar så, ni får hålla ut.

En sak ska jag göra iaf, eller som jag vill göra.
Det är att plocka blåbär nästa vecka.
Ska försöka få med mig min Sarah att göra det med och sen kan man ju dricka kaffe i skogen?


Ska möta Jimmy nu.
Vi hörs senare om jag inte somnar.

Kommentarer
Postat av: Emma-Mamma till Melvin

Men fick du svaga streck som visade på grav? Då borde du vara gravid.. för man får inga streck om man inte är det.. Mens kan man ju ha ändå, finns de som har den under graviditeten också.

Testa igen tycker jag! Hålller tummen!



Jag håller iaf ut med en lite deppig Lina ett par dagar! Hoppas att du får sova gott, det är du värd!

2009-07-22 @ 17:47:02
URL: http://mammautanbarn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0