Tjenixen!

Nu har jag fikat med Sara, Liam, Malin och Moa.
Hur söt som hellst är M då jag bara träffat henne när hon var nyfödd samt någon månad. Nu är hon 6månader och otroligt söt.
Gosade självklart med Emilias prins också, han är för mysig. Skrattar åt tant Lina gör han också.

Stor handlade med mamma och det blev en massa godsaker!

Höll på att plocka in all mat när J´s mamma ringde.
De kommer med hundarna nu?
Aha, tänkte jag, de ska väl fika här men nej, vi ska vara hundvakt haha.
J har inte berättat det för mig så jag blev ställd.
Hoppas Selmisen orkar med hundar denna vecka också.
Mys katt.

Jo, köpte en orkidé till. Nu har jag 17st.
Trodde jag hade fler men, hmm, jag får räkna om senare.

Ska mysa lite med min katt nu och sen vänta på att de kommer med hundarna, Linus och Bella.
Tjing.

Kommentarer
Postat av: Mamma

Liam var fantastiskt söt!!!!! En liten pussgurka :-)

2009-07-27 @ 20:59:17
Postat av: Mamma

Liam var fantastiskt söt!!!!! En liten pussgurka :-)

2009-07-27 @ 20:59:28
Postat av: Sandra

Min dag har varit riktigt bra :)

Har varit och hälsat på Pierre och Rebecca på BB, dom fick en söt liten pojke i natt :)

2009-07-28 @ 00:19:43
URL: http://lillsazza.blogg.se/
Postat av: Milly

God morgon på dig!

Hoppas att du får en underbar dag!



Allt bra med dig?

Kram ♥

2009-07-28 @ 08:15:32
URL: http://memilly.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0