Trevligt besök!

Dagen har varit bra.
Annelie kom med sin mamma och Zita.
Selma fräste som attan mot Zita som faktiskt blev rädd och höll sig undan.
Det kommer gå bra när vi ska vara hundvakt!
Jo, Selma fick jätte fina halsband av dem också och hon har på sig sitt gröna nu.
Lilla prinsessan.

    


Vi tog en promenad till Emilia och hon fick en fin rosa ros av Annelie och hennes mamma.
Gick tillbaka hemåt när vi hör en bil komma bakom oss med gasen i botten.
Den börjar sladda och kom rakt emot oss.
VAD GÖR MAN?
Jo man kutar bakom en papperskorg och inser snabbt att man kunde blivit träffad.
Bilen kör i allvärldens fart in bland radhusen med polisen efter sig.
Hur många gånger ska man egentligen behöva få veta att man verkligen lever?
Måste det hända massa saker jämt ..?
Tur att vi inte hade varit 20m bak för då hade det inte gått bra för oss.

De åkte hem efter en trevlig fika och promenad. Tack för idag!

När jag kom hem så gjorde Jimmy iordning Selmas klös pinne.
Han hade tagit med sig en skiva samt ett trä ben hem som kan satte rep runt.
Det gillade hon direkt!


Ätit god mat och är helt mätt, funderar på att göra kaffe och smaska i mig en av Annelies mammas hembakta bullar.
De slår verkligen ALLA bullar, så himla goda!



Emilia <3


Kommentarer
Postat av: M

händigt att göra egen klöspinne!När ska hon döpas då?

2009-07-06 @ 21:27:56
Postat av: Elin

vilken sweetnos.

Hmm...solrosorna..chips typ?

haha, nja, alla mina blommor på ballen verkar vakna lite till liv efter att jag vattnat dem, men de är inga blommor på dem, bara en maaassa blad =P



Hur mår tj&dj?

De blir väl inte kattmat nu =P

2009-07-06 @ 23:51:14
URL: http://dendarelin.blogg.se/
Postat av: Judit

nära döden upplevelse ju! fy va hemskt.. och läskigt!!!



och annelies mammas bullar- gott!

2009-07-07 @ 07:36:26
URL: http://elektron.blogg.se/
Postat av: Annelie

Ja, de var en mysig eftermiddag igår, fikat & promenaden till Emilia, Hon hade de väldigt fint & du vet vad jag ska fixa till hennes plats=)(Mamma hälsade detsamma). När jag kommer över nästa vecka, om mamma hinner baka tills dess får ni mera bullar! Men jag kom på att de är ju på torsdag som jag måste komma över, eftersom planet går på fredagen den 17:e. Hoppas selma tyckte om halsbandet =) & de där med bilen igår, jag trodde vi skulle bli påkörda alla 4 & i stället för att springa blev jag chockad först & stog helt still haha, det var riktigt läskigt.. Jag ringer dig i veckan så fort jag laddat luren, Tackar för igår igen <3

2009-07-07 @ 08:13:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0