Fredag kväll och ja, jag har druckit vin.

Så, hann med en hel del innan Sarah och Jani kom.
Diskade, sopade, plockade undan och tog ett glas vin innan de kom.
Tänkte locka håret med platt tången innan också men det blev bara bra på ena sidan så, jag sket i andra.

Vi hade faktiskt riktikgt trevligt oavsett min väns pojkväns dryghet haha.
Jag vet hur han är när han är onykter så det gjorde mig ingenting. Fick mig en hel den skratt iaf.
Bla när Sarah sätter upp handen för foto, Jani berättar om upplevelser och min när min man berättade en hel del kul om Vincent som liten.
JAG ÄLSKAR DIG JIMMY!
Tack för en otroligt trevlig kväll men god svensk mat!

    


Pratat med M i telefonen den senaste timmen.
Jag sa det till dig tidigare hun men seriöst.
Hur kul har vi det inte tillsammans?
Hur många gånger förstår du mig inte utan att jag inte behöver säga ett ord?
Hur många gånger GAP skrattar vi inte utav att bara titta på varandra?
Hur kul har vi det inte?
Du är min M och jag älskar dig för det!

(Ja, jag har dubbel haka?)
<3

Kommentarer
Postat av: M

vi är bucket and spade, med dubbelhakor.Bästa du <3 LOVE

2009-06-20 @ 01:23:44
URL: http://micalela.blogg.se/
Postat av: M

btw,gilla din outfit!

2009-06-20 @ 01:24:29
Postat av: M

fan va suge jag blev på prinskorv o köttbullar såhär på morgonkvisten!

2009-06-20 @ 04:12:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0