God morgon.

Idag vet jag inte hur jag mår för jag har inte riktigt kännt efter.
Men det blir väl som igår, mycket tack vare vädret också. Det gör en ju inte gladare direkt.

Emilia fick ju blommor igår av S & L och jag satte de på hennes bord.
Tänkte att om det var finare väder idag skulle jag gå till graven och lämna de. Vi får se lite senare.
Vill ju ändå gå dit och sitta ett tag.
Jo, när man spenderar så mycket tid på en kyrkogård som jag gör så ser man direkt när det kommit någon ny.
Man märker genast om det är nya blommor, ny sten, allt.
Och det är många.
Hela tiden.
Häromdagen så såg jag en ny sten. Personen (kvinnan) gick bort samma dag som Emilia gick bort i magen.
Alltså 2009.03.03.
Det är skönt att veta att hon inte är ensam på kyrkogården, det är hon verkligen inte.
Finns så himla mycket små barngravar som inte ens hunnit få sten eller ngt än.
Det är faktiskt uppemot 20st och jag tycker det är skönt, Emilia har kompisar.
Sen visst att det är tragiskt men man måste se ifrån där man är nu.
Om 14dagar så är det 27/6. Den dagen blev Emilia till för exakt ett år sen.
ETT ÅR SEDAN.
Jag älskar dig Emilia.




Kommentarer
Postat av: Micaela

såg de fina bilderna på mammamelissas blogg nu=)

2009-06-13 @ 11:21:56
URL: http://micalela.blogg.se/
Postat av: Mamma Melissa -ung änglamamma och gravid

Åh, vad fint! Flickorna har fortfarande inte fått någon sten... har liksom inte orkat med den biten... eller haft ekonomi för det heller (mannen har ju varit arbetslös till och från), men hoppas kunna ordna det innan det blir höst och vinter igen:.))



Och jag känner verkligen igen det du skriver, man ser med en gång om det kommit någon ny granne (som vi brukar säga). Hos oss är det dock mest jättejättegamla grannar...

2009-06-13 @ 11:24:37
URL: http://mammamelissa.blogg.se/
Postat av: mommi

Halloj tjejen. Vilken fin plats Emilia har att "vila" på. Ursäkta att jag "stal" bilden på Liam,me´n den va så uber söt...SÅ jag va tvungen skratt. kram mommi (Liams mormor)

2009-06-13 @ 18:47:44
URL: http://www.mommi.bloggspace.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0