Hej hopp i lingonskogen.

Idag har jag ju knappast gjort någonting vettigt förutom att ätit lite mat.
Tittat på Sopranos och vilat har jag också gjort.
Jag lär somna sent ikväll?

Solen skiner inte längre men det är ju relativt varmt ute ändå?
Vår mätare står på 20´c.

Kanske ska ta och diska eller vad säger ni?
Det är väl i princip ett berg av glas i vardagsrummet .. eller berg och berg 13st glas.
Vad hände med att dricka ur samma glas hela tiden?
Iof är 4av dem vattenglas så haha.

Ne nog spekulerat om glasen, nu blir det lite tv.
Önskar att jag hade lite chokladmousse hemma - så himla gott!

Imorgon är det ju söndag btw så jag går nog till Emilia och tänder hennes ljus :)

Kommentarer
Postat av: Emma-Mamma till Melvin

Aa den var riktigt god :-) Hade ni en trevlig kväll igår? Låter iof så på inlägget :-)



Lyckat det där med fötterna!! hihi ja ta kort så ska jag inspektera om dina ser värre ut än mina ;-)



Ha det!



Kram

2009-06-20 @ 18:49:07
URL: http://mammautanbarn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0