Kväller.

Nu har denna dagen snart också tagit slut.
Var på IKEA med mamma, Sarah och Jimmy.
Köpte nya överdrag till kuddarna i soffan, skärbrädor, orkidé samt kruka, nytt tyg till sänggaveln, nytt överkast, isgrejer, en lysande svamp och en massa mer saker.
Jobbigast var väl att jag bröt ihop efter att vi gått igenom barnavdelningen men min J gav mig en varm kram så, det gick över fort.
Me like IKEA.
Åkte även till Bauhaus där vi köpte väv till sidorna på balkongen och nya möbler.
Allt är ihop fixat nu och på plats.
Vi åt middag ute på balkongen idag, så mys.


Datorn vill inte som jag vill så, kan ej lägga upp bilder.
Men imorgon kanske.

Tack mamma för att du åkte med oss!
Nu blir det filmtitt med min man.

Puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0