Ledsen idag.

Balkongen är klar och brödet skall snart in i ugnen.
Kul att balkongen kommer bli fin, nu ser jag fram emot nästa soliga dag så man kan sitta där ute.
Om alla äckliga djur försvinner dvs.
Håller på att baka bröd också, orkade inte gå och handla.

Dagen på jobbet var tung.
Efter att jag hörde en viss konversation om missfall osv så blev jag svimfärdig och tårarna sprutade.
Det är så jag/ min kropp reagerar nu för tiden när jag blir ledsen.
Åkte och träffade diakonen efter jobbet.
Så skönt att få prata av sig lite.
Det är trotts allt idag Emilia föddes för 3månader sen.
3månader sen idag hon föddes.
3månader sen igår när vi fick veta att hon inte levde.
Suck.
Jag vill ha vårt barn här.
Vi är ju en familj.


Snart är J klar och då ska vi lyfta ut blommorna på balkongen igen.
Skönt att de kommer ut så man slipper ha allt här inne.

Imorgon är det fredag.
Fredag.
Jag ska verkligen inte göra någonting förutom att vara hemma med min man.

Skriver sen och lägger kanske in en ny bild på balkongen.
Hej.

Kommentarer
Postat av: Lorak · My official truth

Men fy vad hemskt =/ förstår inte varför sådan saker måste hända . All lycka till er iafall, hur svårt det än är, hoppas ni tar er igenom det!

2009-06-10 @ 20:35:02
URL: http://lorak.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0