Måndag.

Jag öppnar i morgon ... Ska nämligen till tandläkaren kl 15 så, jag bytte öppningsdag med en kollega.
M saknades på jobbet. Så tomt utan dig hun.
Idag hade vi möte också, fick en del gjort men vi fick väl inte ut det vi ville till 100%.

Jag vet M, du ville att jag skulle skriva ngt som du kan avreagera dig på men. Allt som jag inte kan skriva här sa jag till dig i telefonen så, du får fantisera om att det står här.
............................................................
...........................................................
...........................................................

Funderar på att gå till Emilia i morgon efter jag tittat till bissingarna.
Jag vill ha dig här.

Ne, ska titta lite på tv nu och sen sova.
Är trött.
God natt.

Kommentarer
Postat av: M

oh!jag håller heeelt med när du skriver ............... och absolut .............................. vi tycker ju precis lika!

2009-06-15 @ 21:27:56
URL: http://micalela.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0