Neeeej!

Och så kom getingarna.
Jag kan verkligen inte sitta still när de kommer så, jag får nöja mig med att ha suttit där ute i mer än 30 min.
Duktiga jag!
Funderar på att köpa nät som man kan sätta för balkongdörren. Vi måste ju verkligen ha öppet för det blir så himla varmt här inne och jag vågar inte ha den vid öppen om inte J är hemma.
Jag vet, jag är larvig men ... 
Kanske kunde KBT vara något för mig och min flygfä fobi?

Nu när jag ändå måste vara inne så kanske jag skall passa på att plocka undan lite?
Som sagt .. det ser ut som poo här hemma just nu.
Det blir så när man är nere?
Bandit går iaf på högsta(inte alls)volymen och jag känner mig gladare idag än igår.
Kanske beror på att jag ska till psykologen?
De dagarna känner jag mig alltid lugnare, tror jag iaf, för jag vet att jag skall få prata av mig med den härligaste diakonen ever. Hon är sjukt bra!

Tånaglarna är rosa nu och jag har ju lovat MicaSpringa att fotografera mina fötter så vi kan jämföra lilltåarna haha.
Nu - fota fötterna.

Kommentarer
Postat av: Judit

du blir du rutig i solen, över hela kroppen ;D med nät!

2009-06-26 @ 17:24:57
URL: http://elektron.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0