Nu gör jag detta, tack Judit för sysselsättningen haha.

60 frågor och svar


1. Hur gammal är du om fem år?
 Ja du, 26!
2. Vem var den sista du träffade? Jimmy?
3. Hur lång är du? 164,5 eller 165,4.
4. Vilken var den senaste film du sett? The Warriors från 1979.
5. Vem ringde du senast? Mamma.
6. Hur löd ditt senaste sms och till vem?  "4-1 i 83min" till mamma.
7. Vad är dagens planer? Sova snart?
8. Föredrar du att ringa eller skicka sms? Jag älsar sms
9. Är dina föräldrar gifta, sambos eller skilda? Skilda sedan 13 år tillbaka.
10. När såg du senast din mamma? Idag.
11. Vilken ögonfärg har du? Grön- bruna
12. När vaknade du idag? Faktiskt kl 05:00 då jag skulle öppna på jobbet.
13. Har du någon gång hittat en katt? Nej, men en hund haha  
14. Vilken är din favoritplats? Hmm, på kyrkogården hos Emilia.
15. Vilken plats föredrar du minst? Jimmys sida av sängen haha.
16. Var tror du att du befinner dig om tio år? Jag har 2barn och rikligt med pengar :P
17. Vad skrämde dig som barn? Min bästa kompis pappa Dennis.
18. Vem fick dig att skratta senast? Jimmy
19. Är du för ung för att äga vinylskivor? Ja. Mina päron har?
20. Har du stationär eller bärbar dator? Båda två, haha
21. Sover du med eller utan kläder på dig? Med tshirten avtagen liggandes på magen?
22. Hur många kuddar har du i sängen? Tre.
23. Hur många landskap har du bott i? Landskap? haha, STOCKHOLM.
24. Har du någon gång spytt på fyllan? Lätt.
25. Föredrar du skor, strumpor eller barfota? Skor ute, strumpor inne.
26. Är du social? Både och. Beror på om jag har lust lr inte.
27. Vilken är din favoritglass? B&J
28. Vad skulle du göra om du vann en miljon? Handla massa skor och kläder.
29. Tycker du om kinamat? Det funkar!
30. Tycker du om kaffe? Minst 2 koppar om dagen (sätter fart på magen haha)
31. Vad dricker du till frukost? Oboy.
32. Sover du på någon särskild sida? Ja, på min egen med huvudet bort från J haha
33. Kan du spela poker? Det ska väl varenda stockholmare kunna!!
34. Tycker du om att mysa? Ja om jag inte blir påtvingad myset.
35. Är du en beroendemänniska? Kan jag väl påstå?
36. Känner du någon med samma födelsedag som din? Njae.
37. Vill du ha barn? Jag har barn.
38. Kan du några andra språk än svenska? Engelska och yttepytte spanska
39. Har du någonsin åkt ambulans? Nej.
40. Föredrar du havet eller en pool? Badkar? ne men, havet.
41. Vad spenderar du helst pengar på? Mig själv.
42. Äger du dyra smycken? Det kan jag väl inte påstå att jag gör.
43. Har du någon gång testat narkotika? Svar ja.
44. Vad var det senaste du stoppade i munnen? Köttbullar.
45. Vem är den roligaste människan du känner?  Helt klart mig själv. Min humor slår allt.
46. Välj ett ärr på din kropp? Bristning haha, ohett.
47. Vad har du för ringsignal? Någon med lite plingplong.
48. Har du kvar klädesplagg sen du var liten? Ja det har jag. Päronen sparade en del.
49. Flirtar du mycket? Nej.
50. Vart togs din profilbild för din blogg? I Råcksta.
51. Kan du byta olja på bilen? Nej men jag vet att det är ngn sticka man skall torka av o titta på?
52. Har du fått fortkörningsböter? Nej, kan ju inte ens köra bil.
53. Vilken var den senaste bok du läste? Hmm. Minns inte.
54. Läser du dagstidningen? Ja om jag kommer ihåg.
55. Prenumererar du på någon veckotidning? Nope.
56. Dansar du i bilen? Har ingen bil så, nej.
57. Vilken radiostation lyssnade du på senast? Bandit 106,3
58. Vad var det senaste du krafsade ner på ett papper? "...´s mamma är sjuk, hennes kompis hämtar ..."
59. När var du i kyrkan senast? När jag träffade diakonen.
60. Vilka personer utmanar du? De har jag inte tid med just nu, tyvär!

Kommentarer
Postat av: Judit

haha jag sover precis likadant, med huvudet bort ffrån R! :P skönast så av någon anledning

2009-06-22 @ 19:27:01
URL: http://elektron.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0