Så ser Emilia ut i hennes tankar.

Den är så himla härlig alltså.
Detta ska föreställa Emilia ( från en 3årings tankar).

Pratade även med en annan flicka idag som frågade om jag var tjock osv.
Hon berättade att Emilia var i himlen och att hon drack mjölk.


Hur fin är inte denna dag egentligen?
Den är varm, solen skiner och man behöver inte ha massa kläder på sig.
Kunde åka från jobbet 17.00 så, skönt att vara hemma.
Självklart på tbanan så kom det på massa med små bebisar samt massa magar överallt. Även en tjej i min ålder kom på och satte sig med sin enorma mage nästan breve mig.
Jag vill ju bara skrika att: Jag är inte sämre jag. Jag är faktiskt också mamma!
Men istf att skrika ut något så tänker man.
Man säger till sig själv ist att jag skulle varit den bästa mamman.
Jag vill också.
Livet ÄR orättvist.

Nu ska jag vattna blommorna på ballen.
Btw: Fick godaste pralinerna av en flicka plus familj på jobbet. Njuta av dem ikväll till det goa teet Mareld?

Tack M för en rolig rast på jobbet. Som vanligt iof haha.
Sockrade läppar ala Kenza - Not so hot.
 


Kommentarer
Postat av: M

Hon är sötast<3 och det heter ju maarreld eler hur?=)

2009-06-23 @ 18:33:53
Postat av: Judit

vilken söt teckning :) bästa är ju huvudfotingarna :P

2009-06-23 @ 20:21:27
URL: http://elektron.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0