Tände ljus på Emilias grav.

Rätt lång dag på jobbet idag men det gick faktiskt rätt ok idag.
Trött som vanligt dock.
M fotograferade en hel del som vanligt och jag hittade en massa gamla foton på mig på datan på jobbet - på mig när jag var som smalast. Vägde fan 59kg och jag anser själv att det är den vikt jag ska ha.
När kommer jag ha ork att gå ner i vikt?
Inte har jag det nu iaf.

Efter jobbet så träffade jag Sarah, köpte varm choklad och började gå mot Emilias grav.
Bytte ut ljuset i lyktan, tände det och det lös så fint.
Hälsade till lilltjejjen från mormor Monica.
Jag gillar att hälsa till henne ifrån alla bekanta, de som hälsar dvs.
Älskade Emilia.

Jo, imorgon är det ju midsommar.
INGEN DANS RUNT FALLOS SYMBOLEN FÖR VÅRAN DEL!
Vi skall ha Sarah och Jani här på lite middag och gott att dricka, sen ska vi väl bara mysa med varandra då de börjar närma sig BM.
Ne men det ska bli trevligt att ha de här. Hoppas S får med sig bilderna från deras USA och Kanada resa!

Nu ska jag se om min man har lagat ngt god mat.
(Btw: Level 367 på Mafia Wars på Facebook haha.)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0