Tycker synd om mig själv idag.

Eller rättare sagt, jag år skit idag.
Har avbokat mötet hos psykologen för jag orkar inte ta mig utanför dörren.
Jag vill vara själv, jag vill vara ledsen, jag vill sova, jag vill tänka.
Jag vill en massa saker men kommer aldrig få det jag vill ha mest.
Emilia.

Sitter och dricker kaffe och äter praliner.
De är så himla goda och gör en ledsen människa lite mer gladare. Kan bero på sockerchocken om inte annat?


De är bara hur goda som hellst.

Passade även på att fotografera blommorna på balkongen.
Emilias rosa blommor är hur fina som hellst och de verkar inte vilja sluta blomma än på ett tag.



Visst blir man glad när man ser allting blomma?
Det blir jag iaf.
Tråkigt bara att jag knappt vågar sitta där ute, jag är ju extremt rädd för flygfän alltså.

Ska ta och vila lite nu. Titta igenom Emilias album och sen bara vara.
Kanske sätter jag igång tvättmaskinen?
Det ser ut som jag vet inte vad här hemma just nu och jag SKÄMTAR INTE.
Det är kläder, tidningar, disk osv osv överallt. Ska väl ta tag i allt idag också, mår ju sämre ju skitigare det är.

Later.

Kommentarer
Postat av: M

jesus kvinna va fina blommorna är!Växer som faan!

2009-06-25 @ 21:04:51
URL: http://micalela.blogg.se/
Postat av: Elin

Fina blommor!

men du, pralinasken...är den lika fet som den ser ut?

Är den det så 'JÄÄÄVLAR VILKEN FET PRALINASK - GE MIG!'...

annars; fin pralinask...

2009-06-26 @ 00:18:51
URL: http://dendarelin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0